lördag 25 maj 2013

The best day of my life !

Hei på eer ! 
Länge sedan jag verkligen skrev ett inöägg märkte jag nyss! Men alltså det här har nu varit näst sista veckan av skola & mycket stafettkarnevals övningar så jag har missat mycket lektioner..! Men jag orkar inte berätta om det senaste dagarna så jag kör genast med idag !! 
Igår så for jag först och sova typ halv tolv för jag hade en sen fotbollsmatch och så måste jag ta fram allting färdigt tills idag då det var stafettkarneval! 
Väckarklockan rang kl. 5.30 och bussen startade 6.50 från skolgården! Vi hade genast när vi kom fram 4x100 så vi for genast och värma upp och sedan 8.39 så hade vi springning! Vi blev tvåa i vårt heat men slapp tyvärr inte vidare:( Hade först 17.50 grässtafetten så där imellan hejade vi, var till mäkkin och bara njöt! Och så var det först Satin Circus som sjöng och sedan kö. 15.45 kom ISAC ELLIOT !! Helt sjukt bra feelis var de när alla sjöng med till new way home <3 Sen så sprang vi då kl. 18 och det gick nu helt semi bra! Hemma i borgå var vi där halv åtta och sedan körde vi hem, jessy & skobon liksom! Hemma så var vi ut med nanna och har just kollat film! Ska nu så och sova för jag är så jätte trött & ont i halsen! Jag gör säkert imrn en video på videofyme så kolla dåå ! Isac elliot videon m.m (;::

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar