måndag 6 maj 2013

live like you would die tomorrow.

Hej!
Long time no seen känns det som, jag har inte kunnat blogga igår och idag för jag har haft match & så har jag imorgon två förhör och matta prov! Men kort om söndagen; Jag slöade typ halva dagen & övade på prov! Och så bakade jag mamma och jessy sjukt mycket bulla så nu har vi hela frysen full!! Klockan 18 hade jag fotbollsmatch i sibbo men den gick usselt fast endå så blev jag vald till tsemppari (;; JEIIYY! Annat gjorde jag inte på söndag sedan en bastu & kvällsmål!
Idag så var det då måndag igen... Jag hade skoldag från 8-14, men sen hade jag ennu från 14-15 hejarklacksövningar! Kom sedan snabbt hem, gick ut med nanna & åt och sedan byta om och till fotbollsträningar (med cykel ft. sandra & sudde!) Efter träningen så cykla vi då hem och hemma så åt jag och sånt och sedan läxor och provläsning! I typ två timmar var jag, jessy och våra grannar Jessica & Pontus ute på framgården och talade, körde skobo och så hade jag och pone en tävling i att kasta innebandy bollar i vårt mål! Jag vann typ överlägset, haha han blev såååå egd! Nåja men nu så myyser jag bara i min DUBBEL säng och är på mobilen! Nu bilder från idag! PS: Mitt ena skal från ebay kom idag med posten, helt super duper cute! <: Gunatt på er, puss&kram!:33







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar