onsdag 22 maj 2013

I will never be to old for disney!

Heei! 
Jag sade ju igår på new in inlägget att jag ennu skulle skriva ett inlägg på kvällen men det blev nu istället! Alltså igår då alltså på tisdag så var jag i skolan från 9-14 och där var nu inget extra en typ att vi hade stafettkarnevalsövningar! Sen efter skolan for jag med minea till konstfabriken & efter det och spela fotis på bollplan ( helt frivilligt vi två )! Sen kom jag hem då typ 19 och så var jag i duschen, åt inget igen... och så läxor! Somna först typ 22.30..! Idag så är det onsdag och det har varit rakt ut en sskit dag. Hoppas att den blir bättre till kvällen! Jag hade skoldag från 8-15 & det spöregnade hela dagen... usch! Hade först musik,matta där jag inte fatta nåt vad vi hållde på med .. ekvationer usch! Sen hade vi engelska och där skulle vi presentera någå skit. Sen hade vi mat och där åt jag igen inget. Jag inte ätit nåt ennu den här veckan. Bara morgonmål varje dag och det är allt, ingen skolmat & ingen middag. Och när vi slutade idag kl.15 så var jag så vrålhungrig så jag cyklade snabbt hem och sedan äta, hotdog haha! Var sedan ut och gå med nanna i typ 20 minuter och sedan var vi är nu alltså ligger i min säng under täcket och lyssnar på sad musik och försöker att sova. Har träning idag.... Vill inte alls. Fast dom är då kl.17.30-19 väl. Tryout... Men nåja sen vet jag inte mer vad jag     skall göra så heidå! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar