söndag 19 maj 2013

IN THE END, PROMISES ARE JUST WORDS.

Heeii!
Idag så är det redan söndag och veckoslutet har verkligen gått jätte snabbt! Men vi börjar med gårdagen! Jag vaknade 9, åt morgomål och sådant perus och sedan så var jag typ bara hemma och slappade till kl.15 då jag, jessy och vår granne var till smarket och köpte 1kg godis... Det var 1kg för 6,90 så det var rätt billigt nog. Sen åt vi kyckling spett & kl.20 hade jag fotbollsmatch. Den vann vi 1-0 och kom sedan hem så att jag hann ta en super snabb dusch och sedan eurovisionen! Jag tyckte att den bästa vann för jag hejade på danmark och hon var jätte bra! Norges & Tysklands var nog btw åxå bra men denma.. bäst! Kollade faktiskt på hela så jag for och sova typ halv 2..! Fast vaknade istället först halv elva och låg bara i sängen och lyssnade på musik till klockan 12. Städade sedan mitt rum och drog in sängen så jag har inte dubbel längre. Men mitt rum är mycket större nog nu! For sedan på Sune i Grekland all inclusive bio kl.14.15 med jessy, nicke, jessys bästis fia och hennes lillasyster Clara! Den var jätte bra och rolig och jag gillade den verkligen! Nu efter den har jag gjort läxor, ätit och bara chillat och skall snart på länk! ylös ulos ja lenkille ( ; 


Kramissaar ( :

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar