onsdag 1 maj 2013

This was one of the best days of my life, cause i spent it with my best friend. duh!

Hej!
Som ni ser på rubriken så har den här dagen alltså 1 maj, varit en av det bästa dagarna i mitt liv. Inte för att det har varit något extra men nåja.
Jag vaknade typ redan 6 men så kollade jag på tvd typ 3 avsnitt... haha men jag kunde inte sova. Sedan steg jag upp typ 9 och åt morgonmål och sedan tillbacks till sängen! Jag hade så tråkigt att jag gjorde sån dän cocoppa typ första sidan! Men sen när jag hade klätt på mig och städat lite så fick jag sådan däran yolo feelis och så hade jag skit tråkigt så jag ringde till soffi och cyklade till henne. Först var jessi åxå där för hon hade varit övernatten men sen for hon hem och jag och soffi for till stan. Vi for me soffis mamma och hon lämnade oss där vid torget så vi givk där och jag köpte lite makulaku och sedan gick vi ner till åstranden och köpte glass, det var så fullt i jokiranta så vi tog med glassen och satt på en brygga i stan. Sen när vi hade ätit det och talat, skrattat och fotat så gick vi till mäkkin. Jag köpte stora pommes och soffi eurojuusto, sen åt vi dom på nån random gräsmatta utanför mäkkin och sedan så gick vi till en park nära soffi och hade typ " vem sparkar längre skon i gungan leken " kanske ni nån gång har gjort det, jag menar yolo!
Sen gick vi tillbax till henne och där så talade vi, solade och annat mysigt. Klockan 16.30 så cyklade jag hem och vi grillade kött hemma, jättegott!
Efter det har dagen inte varit sådär bästa dagen i mitt liv för jag kom på att imorgon skall boken om mig vara klar och jag hade bara gjort halva, så det blev typ värst stress... Men nu så är alla kapitel klara men jag har inga bilder.. Hoppas att inte modda läraren blir arg?... Nåja men sen var jag ute med nanna i en timma och sedan fortsatte jag skriva. Men nu så skall jag gå i duschen och sedan sova för det är ju skola imorgon.. Kram:) Men här kommer nu ganska många bilder från idag ! ^^






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar