söndag 12 maj 2013

YOU CAN DO IT!

Hej!
Jag kom nu just hem från en fotbolls- match som var i Lahtis. Den började 12 och slutade vid halv två. Matchen gick nu sådär, vi förlorade 6-2 men det andra laget var verkligen skickliga måst jag säga. Vädret var otroligt varmt så det blev jätte tungt att springa och vi hade bara två bytesspelare så dom flesta t.ex. jag: spelade hela matchen. Jag borde verkligen få bättre kondition och bli snabbare i spurtter och sådant!! Var just på weheartit som för tillfället är min favorit app efter instagram & hittade lite fitness bilder, det kommer bilder. Nu så ska jag gå i duschen och sedan lite lunch och sen ska vi till mommo först och fira morsdag och sedan hem och äta, hemlagad pizza!!! Och sedan till famo(:! Har också sjukt mycket läxor tills imorgon för det är ju skola... Men ni ska ha de bra så heidå! (:

Nu tänker jag verkligen försöka börja dricka te, förr hatade jag det men om det gör så här mycket bra så då får det väl ett försök! 
Kramisar <:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar