lördag 18 maj 2013

I'M BACK ♥ !


Hei alla läsare! 
Nu kommer jag tillbaka för jag har märkt att jag nog har tid att blogga och inte är det så stressigt i skolan så!
Men lite kort om veckan i bilder & bara lite text! DET HÄR KOMMER SEN ATT VARA SEKOT ! ; )

Har inga bilder från måndag men då var jag i skolan & sedan träningar och på kvällen läxor, förhör läsning, äta & dusch!
På tisdag hade vi hussa och vi gjorde kanelbullor, jätte gott!













Vi fick också ut våra hussa förhör och jag fick 9halv!! Var jätte stolt för det brukar gå jätte dåligt! Vi fick också ut våra historia
förhör och där fick jag 10!
Vi slutade 14 och sedan for jag till Soffi och där så gjorde vi smothie challenge & så talade vi och skrattade vi<: Kommentera om ni vill se 'the smothie challenge' då kan jag lägga den på videofyme! Men nåja sen hade jag fotbollsträningar och efter det sånt dänt vanligt!









SELFIIIE ♥

Pinja & Allu ♥


















ONSDAG : ♥


Outfitten för onsdag!














lunch, kyckling sallad !








träning --->

TORSDAG:♥

torsdagens outft!

Åt med pappa på´puisto picnic efter att varit på
röntgen till sjukis! 

Före träningen på torsdag lite mat! ( : 

FICK 300 euro av fafa & famo!!!
shopping here I come!

FREDAG ♥ : 










fredagens outfit!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar