tisdag 30 april 2013

Glada vappen! <3

Hej!
Idag så började jag åtta och hade första timmen finska prov och det gick faktiskt helt bra! Sen hade vi en timme kemma och tre timmar hussa! I hussan gjorde vi pizza,mums! Efter gussan så tog skolan slut för det är ju vappen! Och därför var det maskerad i skolan och jag lch minea klädde oss ut till typ 80-tals hippien(: efter skolan så for jag, soffi, minea och sandra först till jokiranta och köpte glass och sedan efter det så for soffi hem men jag minea, sandra och janita också for till stan för det var vårmarknad!¡!¡ Där köpte jag baranmetrilaku men en hel del! Men här kommer nu jätte många bilder, både mobil och kamera bilder! Kram/M ❤
MEN GLADA VAPPEN BTW!
















2 kommentarer:

  1. Helt superfina bilder, o jätte kiva blogg btw! Va använder du för kamera?
    kram Hanna! :)

    SvaraRadera