måndag 8 april 2013

2 fab 4 u ♥

Hej! 
Idag så är det då måndag igen, men den är just över för klockan är redan halv nie. Idag efter skolan så for jag genast med minea till fotbollsträningarna för dom började redan kl.15.30 och vi sluta 14, men vi cykla via smarket och köpte lite mellanmål. Vi böt om och åt mellanmålet i kokonhallens omklädningsrum om nån är intresserad haha! Vi hade först lite träningar och sedan spelade vi mot några random pojkar som var där på planet! Det blev ingen svett och tårar utan mer sagt ligga på gräset och gråta av skratt, eller jag och minea ja.. Vi spela till typ halv fem och sedan så hade vi lite straffspark och sedan så kom pappa och söka oss, han lade cyklarna i bakluckan! Hemma så åt vi kyckling och typ någon slags potatis sak med currysås yummie. Före maten var jag också i duschen btw och efter maten och duschen så läste jag på historia provet, enda tills då nu som jag är på datan och dricker lite hallon saft och skall snart fortätta läsa på prov och sedan sova.
puss & kram!
mellanmålet vi köpte

middagen, 
- Jag kände för mat idag, haha! Heidåå^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar