lördag 6 april 2013

Ute och fota, länk m.m!

Hej!
Lördagen började med att vi for till famo och fafa för att hjälpa dom med att flytta, så vi tog bort typ alla bäcker och så jag, Jessy och min kusin Malin tog typ alla glas och packade dom in i tidningspapper, värsta slavar haha! Sen så där imellan var vi också och köpa helt jätte lite godis, 1,30€ kosta mitt lösgodis. Nåja men det räckte hela dagen där hos dom. Sen typ två så var gick jag och Malin till subway och köpte en subway på man. Jessy och Nicke for senare och köpa subway för dom var då till deras nya lägenhet och föra saker. Nåja men vi kom hem 16 och då löste jag på prov och åt lite smörgås och geisha, bröd igen haha! Sedan åt vi middag 18, helt mega gott, små biffar och pommes frites & bernáise sås. Jag for ut och springa med nanna klockan sju, men jag sprang typ bara i tjugo minuter för när jag gick förbi ett hus så var där ute två hundar lösa och så hoppa Nanna över deras staket och så börja nanna och dom två andra hundarna leka. Dom lekte typ där i typ en halv timme... Så kvart före åtta slapp jag "bort" men sedan så sprang eller joggade jag hem! Nu så bloggar jag och så kollar vi säkert nån film på kvällen för det kommer inget på tv:n! Nu kommer det lite bilder från idag när jag var och fotade ute och annat! Kram/M













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar