fredag 5 april 2013

Hela dagen + massor med bilder.

Heyy(: Dagen började då med att jag vaknade halv sju fast jag först skulle behöva stiga upp halv åtta, så jag somnade inte om efter det men gjorde en tumblr = lovelife-micki.tumblr.com (:
Sen så när mamma då kom halv åtta och väcka mig så steg jag då upp och så stack jag då sen typ halv nie till skolan med jessy och med cykel! Vi hann typ just när det ringde in så vi hade tur! Sen så första timmen så for vi till gymnastiksalen och lyssnade på nån man som talade om olja och koldioxid? Allt var negativt med den saken: Det var jätte tråkigt det han berättade om och jag fattade inte nåt, han talade i 45 minuter... Och min rumpa domnade när man satt på golvet. Sen hade vi rast och sedan gick vi igen till auditoriet och så var det igen en man, en annan den här gången! Men han visade bilder från galapagos, en ögrupp utanför sydamerika typ! Men det var nu lite positivare för bilderna var sjukt fina förutom dom dä typ en meter långa ödlorna... Och man fick sitta på stolar som var mjuka förstås. Efter den timmen så hade vi redan lunch och det var nuggetter!!! Bästa maten i skolan ever! Efter maten så hade vi en timme skräpkorgsmålning och då gjorde jag klart min roskis! Efter sista timmen så gick vi då sen till grand och kolla på lypa kabaré och där satt jag med cassandra & klara på första raden, värsta VIP! När kabarén hade tagit slut så fick man sluta därifrån så vi gick till ströhö och väntade på alina och arianna och sedan gick vi till konstfabriken! Jag köpte från h&m en donut och en sån däran makeup sponge! På kaffehuset så köpte jag en jordgubbs soda! Sen typ kl.15.30 så cyklade vi hemåt och jag pakade minea och sandra pakade alina. Alina och sandra for övernatten till minea men jag orkade inte.. (; Och så tänkte jag att vi skulle fara till itis imorgon men det blir det tydligen inte för vi ska hjälpa famo och fafa att flytta! På kvällen så åt vi biff & potatis och så talade vi och åt popcorn! Klockan åtta så for jag på länk och kom hem typ nie? Så jag var på en timmes länk, stolt! Men nu så ska jag börja sova för jag är helt super trött, men det har varit en super kiva dag idag!














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar