torsdag 4 april 2013

Älskar er innebandylaget!

Idag på träningen så kom vi alla lite tidigare till hallen och så satte vi oss i en ring och alla fick en lapp. På lappen skrev alla då sitt eget namn och sedan skulle man skicka det ett steg åt vänster, alla skrev något positivt om personen och sedsn när det hade gått runt ett varv så fick alla lapparna och fick kolla på dom! Jag kan lägga upp en bild på min lapp! Sen så hade vi då vanliga träningar från 16.30-18.30 och sedan hem. Middagen för idag blev en halv paprika och vatten för vi hade köttsoppa och det är inte precis min favomat. Men jag klarar nog säkert mig enda till kvällen o h så tar jag ett större kvällsmål! Jag fick också på träningen veta att jag inte spelar på fredag och söndag, då vi har välierä mot mteam, det är imorgon i hesa och på söndag hemma så jag far säkert och heja på flickorna! Så imorgon har jag inga träningar så jag kanske far till stan efter skolan, jag har typ inte varit efter skolan till stan på flera veckor... Sen på veckoslutet så far vi kanske till itis men det är inte ennu säkert. Och ja imorgon har vi ju ennu temadag och sedan så är det weekend, wuhuu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar