torsdag 4 april 2013

Temadag

Godmorgon!
Som tur har vi inte vanliga ämnen idag och på fredag plus att vi har skoldagar från nie till ett. Vi har temadagar och vi fick välja mellan olika grejor och jag skall måla skräpkorgar, haha. Sofia, Nea och Sandra är som tur också i den gruppen så jag är inte helt ensam. Hoppas att det blir roligt och det bästa är att vi borde ha skoldag från åtta till tre som inkluderar slöjd, usch! Så det är jätte skönt att ha lite annat här imellan. Jag vaknade redan sju så jag ändrade lite i bloggen, nu är det lite mer vuxigt med svart och vitt! Men nu så kurrar min mage för fullt så jag skall gå och ta lite morgonmål och sedan göra mig klar. Jag tror att jag idag också far med cykel till skolan så behöver jag inte gå hem för det tar typ hela livet. Jag bloggar säkert på kvällen efter träningarna, kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar