onsdag 24 april 2013

Hej, idag var jag då som sagt hemma för att jag då ennu var sjuk! På morgonen kollade jag på twilight sen var jag till butiken och köpte en daim glass och saft. Sen städade jag mitt rum & kollade lite youtube klipp! Sen gjorde jag en video på videofyme så kolla in det och sen så har jag lackat mina naglar, övat på engelska provet och skrivit tre kapitel i "boken om mig" ! Så där är nu typ min dag och imorgon blir det då säkert skola.. skulle verkligen inte orka, men mamma var sådär typ att så ser vi ennu om du far till skola. Jag skulle kunna bluffa lite, så att jag kan bli hemma och sova och öva på engelska provet! Och då har jag ju provet först på tisdag ... Men nåja vi ser, min hals är faktiskt rätt sjuk ennu... :< OCH! Så ghorde jag ett collage på vilka skal jag skall beställa från ebayy!(: Huuggs!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar