lördag 20 april 2013

When someone else's happiness is your happiness, that is love!

Godmorgon!
Igår så var jag då i skolan från 8-14 och efter skolan så förde jag tillbaka en bok till bibban och så blev jag där och läsa på engelska provet. Så jag var där till typ 15.30 och sedan cykla jag hem och storstädade rummet! På kvällen kollade jag och Jessy på the perks of being a wallflower, den var helt semi bra men den var svår att förstå för mig, trögiiis..! Sen så senare spelade vi ennu hela familjen alias och sedan och sova 23! Idag vaknade jag typ halv niie och åt just morgonmål och ligger nu i sängen och kollar på typ nån tvshop.. zz! Men dagens planer att vi far till itis typ 10 och är där till 14. Sen har jag bronsmatch i säbän 18.30 men man skall vara i hallen 15.45! Kommer troligen hem typ 21 så efter det gör jag nog inte mycket mera! Och på söndag har jag en fotbollsmatch men vet inte ennu vilken tid, hoppas att man får sova.!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar