torsdag 25 april 2013

Livet går bara neråt just nu.

Hej!
Alltså så här är det: 
Imorgon har THE ONE AND ONLY JUSTIN BIEBER KONSERToch jag har ingen biljett. För då när dom sålde biljetterna alltså typ på sommaren då hatade jag typ jb och nu är jag värsta beliebern och jag är sjukt arg att jag inte köpte en biljett då dom sålde dom!! MEN= Kanske han kommer nån annan gång till finland... Det går ett rykte om att han kommer till Finland om tie åt igen... Då är jag ju för helvete 24.. Men nästa år skulle 1D komma eller ett rykte går. DÅ FAN SKA JAG FÅ EN BILJETT !!! :) 
Men tillbaka till real life.
Jag hade skoldag från 8-16 för jag skrev mitt engelska prov från 15-16 för att jag var sjuk på tisdag, det gick bra och efter skolan for jag via siwa och köpte dricka och en choklad platta och sedan hem! Jag har börjat ha en sådan "tradition" att alltid efter ett prov köper jag nått gott, eller har gjort det 2 ggr... Men sedan kom jag hem då typ halv fem och så kollade jag lite yt. Jag har hittat en ny favorit hennes kanal hete ayydubs och hon har jätte bra videon! Men annat har jag inte gjort än typ varit sjukt deprimerad att alla kommer imorgon att kolla på min nuvarande favorit artist och jag har då för fan en fotbollsmatch, just sayin... Livet är tufft ibland. Men nu så måste jag skriva lite boken om mig så Heidå på er! Kiisssees! <:



JUST LET ME KISS YOU ♥ !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar