tisdag 2 april 2013

LJUSROSA HÅR OMG! ❤

Hej! Assååå jag vill såå ha ljusrosa hååår men det skulle int gåå för jag är ju brunette.. Nåja men här kommer lite om tisdagen (:
Idag så började då skolan igen och jag hade skoldag från 9-14 så ganska chill! Sen när jag sluta så kom jag hem, gick ut och gå med nanna, åt mellanmål och så filmade jag mars favoriter! Jag lade idag frågestundssvaren del 2 till bloggen och videofyme så mars favoriter kommer säkert imorgon! Jag tror inte att jag gör ett blogginlägg om favoriterna utan bara då videon! Nåja men sen hade jag träningar kl.19.00-21.15 och dom gick helt semibra nog<: Sen for jag då hem åt lite kvällsmål och kikkade och sedan en skön kvälls -dusch! Nu så lyssnar jag på musik och skall nu börja soova för jag har åttans morgon imorgon... Kram/M





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar