torsdag 18 april 2013

today was a fairytale, not. just a normal thursday. !

Heeeyy!
Har varit på rätt bra humör hela dagen, först då tre timmar slöjd, usch! Jäkla tråkigt, men sen till lunch var det fiskbullar muums! Och efter lunchen var det dubbeltimme modda, där så gjorde jag boken om mig båda timmarna! Sen hade vi en timme hk och där kollade vi en film, hip hip hora, sjukt skum film helt ok men jag tycker sjukt synd om huvudrollen! Fast jag rekomenderar nog inte den för hör tills är den rätt äcklig, vi ser fortsättningen imorn. Och sista timmen hade vi engelska och där övade vi bara på prov för vi har prov på tisdag. Sen så hade jag träningar 16.30-19 och efter det så när jag kom hem så hade våra H&M kläder kommit, nästan alla. Jag lägger ett new in inlägg sedan när allt har kommit! Sen så annars gick jag i duschen åt mat och övade på matta föhöret som vi har imorn. Sen så var jag också på nimenhuuto och såg att jag var in på lördagens bronsmatch! Dock jag sitter säkert på bänken men jag får endå liksom vara där när vi kanske får brons! Kram!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar