måndag 15 april 2013

Im just a normal dreamer.

Hej!
Jag borde ha blogga igår för jag har typ helt sjukt mycket att berätta om om veckoslutet. Nåja men om ni läser allt så fåår ni plus för det blir långt kan jag bara säga!
Lördag: Hade två fotbollsmatcher förlora första 1-2 och därför blev vi i bronsmatch och den vann vi 5-1 så vi fick brons! Vi kom hem typ 15 och så gick jag i duschne och åt lunch och sedan övade jag lite på fysikprovet som vi har imorgon. Sen efter det typ 17 så for jag och jessy och mamma till lidl och köpa godis så jag köpte godis nallar! Vi åt middag typ 19 och efter det så läste jag på prov och sedan på kvällen kollade vi en film, somna 12 typ!
Söndag: På morgonen så sjöng vi upp mamma för hon fyllde år igår!! Sedan så hade vi två innebandy matcher och första vann vi 4-3 så vi slapp till final!!! Finalen spelades 16.45 och den slutade 4-4 mot mteam. Men vi förlorade tyvärr i rankkaren... Men ett silver var vi stolta över! Efter matcherna så for vi hem och vi var hemma typ 19 och sedan gjorde jag inte mycket än typ firade mamma med fin middag och bastu!
Måndag: Hade skoldag från 8-14 och efter skolan från 14-14.45 hejarklacksövningar! Efter skolan cyklade jag hem och gick ut med nanna, nu så kollade jag just ett avsnitt av tvd och har övat på prov!
Kram/M







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar