lördag 3 augusti 2013

020813 & 030813

dagens outfit!
kvällens outfit!

Bilder från igår på kvällen (:


Heeeej ❤ 
Länge (semi) sen sist?
Jag skriver nu om gårdagen & om idag! 
Igår så var jag då till minea från 11-14,vi var till kf (konstfabriken) och jag skulle köpa min skolväska men fan den var inte där !!!! Jag, Jessy och mamma ska nån dag ti hesa så då kan jag se om den finns där! Sen så när jag kom hem så for jag ut med Nanna och sen städade jag mitt rum. For på fotbollsträningar kl.16.30 MEN närjag kom dit så vardär ingen... Vi hade ingen träning..! Jag hade ser ni inte varit på nimenhuuto på hela dagen så nån hade säkert varit och sattnatt det inte var träning... 
Men jag textade vår tränare och han sa vad jag kunde göra liksom själv! Så jag var fär då till halv sex och sen kom jag hem, gick i duschen & fixade mig och sen så fick vi gäster! Dom var här till halv elva och när dom for då for jag genast och sova( man blir trött av stt leka med en fyraåring..) 
Väckarklockan ringde idag kl.7 och då gjorde jag bara mig klar och sedan till innebandy hallen för Tt ha ett läger. Först hade vi från 9-11 träning, sen mat och kl.13 så hade vi träningsmatch mot -00 pojkar (jag känner vissa så lite awkward var det nog...!) Men matchen gick jätte bra och slutade 6-7 att dom vann, men dom är nog fan skickliga med bollen... Det var faktiskt ett jätte kiva läger, innebandyn blev nu kivogare! Men nu så har jag varit i duschen och mamma o pappa är och köpa mat + godis åt mig, det är ju lördag! YAY☺ 
Idag så ska vi säkert bara äta middag och sen så skulle vi hyra en film och kolla på den with da family!
Oijdå, det här inlägget blev helt mega långt men hoppas att ni orkade läsa, puss & kram ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar