söndag 11 augusti 2013

I'm sorry.

Heej!
Förlåt helt jätte mycket för att jag inte har bloggat på hela veckoslutet! Har haft helt sjukt mycket att göra, ingen tid att blogga och ingen kamera! 
Men kort om dagarn nu:
På lördag hade jag innebandy läger från 8.30-15 och efter det så for vi kl.18 till våra gamla grannar och jätte bra vänner på middag! Vi var där till ungefär 2... Och det var jätte kiva! 
Nu idag så vaknade jag typ 10 och nu så har jag bara ätit morgonmål och nu så ligger jag under mitt täcke o lyssnar på imagine dragons och seriöst vill döda mig själv! skolan börjar imorgon :'( !!!! 
Alltså nej nej nej usch! Jag kan bara tänka på att sitta framför en bänk och läsa och skriva någå skit när läraren talar, nej! Det här sommarlovet for liksom seriöst helt för snabbt! Nu blir det då varje dag att vakna halv sju och fara till skolan .... puss & kram!☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar