tisdag 6 augusti 2013

Mycket nya kläder.

grå tshorta (bye bye perfection) Gina tricot 9,95€ Älskar den !
Vit-mörkblå peplum? top Gina Tricot 14,95€ tror jag!
Vit-spets peplum? top New Yorker 14,95€ 
spring långärmad Inter Sport 24,95€ 
Svart-rosa-vit långärmad Kappahl 19,95€ MIN FAVORIT!
vit basic top H&M 6,95€
svart basic top H&M 6,95€
hoddie, H&M 24,95€
där var allt jag köpte idag när jag, mamma och jessy var till itis och shoppa! 
Heeeeej ! 
Jag var som sagt idag på dagen till itis och shoppa! På bilderna ovan ser du vad jag köpte, varifrån och pris på vissa! 
Kom just hem från innebandy träningsmatchen som vi vann 5-2! Det gick jätte bra för mig tyckte jag och också min tränare! ☺
Ska nu gå i duschen och så får jag se vad jag gör, puss & kram ❤ !
OBS! Kolla min nya tränings tshorta som jag fick av janita !!!! I LOVE IT, stämmer typ semi, jag har börjat gilla innabandyn nu igen hehe complicated liksom
" Kaikki paitsi futis on turhaa " översättning= 
Allt förutom fotboll är onödigt! haha ☺







2 kommentarer: