onsdag 14 augusti 2013

HAPPYHAPPYHAPPY

från igååår, pyjama' guuurl !

Heej!
Idag så hade jag en rätt chill skoldag från 8.15-14.30! Först hade vi modda sen bildkonst, musik och till sist tillvals-hussa! Vi blev indelade i bord och jag fiick "best bord ever"!! Det är jag, Minea, Beli och Manna! Det kommer bli jätte kiva! Sen när jag slutade så öösregande det (eller det regnade typ heladsgen...) så håret in i huvan och så cyklade jag hem ! Jag hade mammas rock haha för jag har i gen höstrock, vi är nu endå ganska samma längd, men för stor nog! 
Jag hade innebandy träning kl.16.30-19.30 3h... omg...
När jag kom hem så ååt jag och sen så gjorde jag lite läxor och plötsligt så kom det inget ljud från min mobiiil ?!?!? 
i litterally cried, ALOT!
Sen så textade jag några kompisar och sen efter en halv timme så ÄNTLIGEN kom det ljud. Jag bara hoppade runt i huset och hade one directions - best song ever på typ fullaste volym, im weird i know!
Nu såå har jag varit i duschen och ska snart sova för imorgon kommer stt bli HEMSK(jag bloggar imorgon om det) 
gunatt på er puss & kram! ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar