fredag 16 augusti 2013

Äntligen lite ny musik på mobilen!

Heeej! 
Har nu laddat ner musik till min mobil, finallyyy! Jag laddade ner typ 20 låtar! Det tog jätte länge för det typ funkade inte att få telefonen ansluten till datan så till sist stängde jag datan o tryckte på den och sen så funkade det! Happy happy happy!
Nu så ska jag vara lite på datan o sånt och sen typ sova! Inga planer tills veckoslutet så vi får se vad som händer. På bilderna nedan ser du några av låtarna jag laddade ner! 
ps: Jag älskar Imagine Dragons så jag laddade ner hela night visions albumet till min mobil (där är alla 13 låtar inne i en lååt, den håller på i över en timme!:)
!!!! och jo min mittfingers nagel brast i förrgår så därför ser de lite konstigt ut på första bilden!
puss & kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar