måndag 12 augusti 2013

Måndagens outfit + maaaat + text!

 första skoldagens ootd! 
svarta leggins //H&M 
svart-vit randig peplum långärmad // Gina Tricot 
+ sen så plattade jag mitt håååår på morgonen men lockade till sig på några ställen under dagen...

dagens middag ! (där så är dom liksom ennu helt rååa och ofärdiga;) 
kyckliiiiing ❤ & haloumiiii (stavning...?) 
efterräätt! 

jag skrev just ett sjukt långt inlägg men det försvann... Så här kommmer nuu lite kort! 

Heeej ! 
Gjorde just lite mat åt mig som blev kyckling sallad med haloumi och till efterrätt kiwi! Sitter nu i mitt rum och äter det och är på paddan och läser bloggar! Idag var det då alltså första skoldagen efter sommarlovet och det var förstås kiva att se alla kompisarna och sånt men hela "skolan" är icke kiva!!!
Det kom ju nya sjuor till lypa, dom verkade nog helt cooola men väldigt blyga! Men hei jag fattar nog för förra året när jag började så var jag helt skakande, nej usch va hemskt det var när alla var större och äldre än en själv! Jag är tutor i lypa (jejejejejej) och jag är helt sjuukt exited? om att vara tutor! 
Jag tror att jag ennu far på länk idag så att ja nu int bara sitter hemma hela kvällen! puss & kram ☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar