lördag 17 augusti 2013

stan med bästisen!

Hej!
Har idag spenderat hela min dag med min bästa vän. Jag for till Soffi vid elva och kom hem fem. Vid tolv så for vi till mäkkin och så åt vi pommes och bara talade och åt för vi var båda dö hungriga! När vi hade ätit det så cyklade vi vidare till s-market och köpte lösgodis för dom hade på rea! Sen gick vi lite i stan och var båda sen helt trötta så vi for till stadsparken och där gungade vi och sånt kul! Och sen så köpte vi dricka och satt i smarket trappan och drack det och talade och skrattade! Sen cyklade vi till henne och var där! Nu har jag varit ute och gå me Nanna i en timme och ska äta fondué nu, jeess va gott det kommer att bli!
Här kommer nu bilder från idag, PUSS
min älskade sötaste bästis ! ❤ älskar dej 
jiii happyy!
saft & gooodis! gud va gott!❤


Men nu så ska ja läsa lite bloggar o sånt och sen klockan nie kommer det sommarkrysset och THE FOOO är där och sjunger!!!! Dom är så jäkla bra & heeeta!! 
hejdå!















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar