fredag 16 augusti 2013

Tired of sleeping.

Make sense den där rubriken! 
Jag har typ sovit HELA DAGEN!
Pappa väckte mig halv sju men jag mådde så dåligt så jag stannade hemma idag! 
Sen så har jag varit i mitt rum sen dess, jag har läst bloggar, lyssnat på musik och sånt! Och sovit säkert 5h?! haha 
Nu så är klockan fem och vi ska väl äta typ sex så då stiger jag ju upp, jag har inte ätit nåt annnat än druckit en smothie...
Jag är vråål hungrig seriöst, someone bring me the foooood ! 
hahha sååååp jag! 
Isac Elliot har idag konsert i borgå men I'm not going.. Inte var jag heller så taggad, im seriousley not a fangirl!! 
Jag gillar typ några av hans låtar och thats it. Men hoppas att alla som ska diit kan ta foton & videon o skicka ååt mig! 
puss & kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar