måndag 5 augusti 2013

Back 2 school shopping + eeeegos !

kalender 14,95€ suomalainen kirjakauppa, två blypennor 2,95€ st + gummi, bly & pink "marker"! 
och förstås så for vi till emotion och då köpte jag förstås två nya läppstift ! (: iiijustlovem' OCH dom kostar bara 1,50€ SHIIIIT asså! rearearea ! 
NYY SKOLVÄSKA! Det är typ mammas jobbkompis som för ett år sen sålde såna härna o så köpte mamma en sån men ingen använde den aldrig! Men nu idag när vi åt middag så viisa mamma den o ja baa " i will have iiit " det är marimekko och iiloveit! Älskar backpacks, dom är såå uperdupersöta!
OLD BUT GOLD! Har börjat lyssna på gamla sånger nuu och ii just love this! - Bridgit Mendler - Ready or not!

 
Hehe silly me ! Hade tråkigt och det här händer dååå! 
Heeeej (: 
Där hade ni nu tyå hela min dag! Men kort nuuuu:
Jag vaknade 9, gjorde mig klar och såå och så for jag till stan med sofffiii, du ser ovan vad jag köpte! Sen så for vi tiill cittarn och köpte liite gott och så for vi till kb. Efter att vi hade gått där i alla butikerna så for vi till andra sidan åån på en gräsmatta vart man typ ser borgå kind of well ! Sen så satt vi nu däär o chilla och sen så cyklade jag hem o hon hem tiill sig! Kom hem, gick ut med Nanna och sen fotis träning från 16.15-17.30, väl? Sen kom jag dåå hem och var i duschen, ååt och nu har jag fotat och nu så bloggar jag! Minea ska komma över i vilken minut som helst o dåå far vi å fota! Bloggar senare säkert om vi fick fina bilder ! puss & kram ❤







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar