onsdag 28 augusti 2013

Så mycket att göra men vill bara sova mej bort.

Hej! 
Har nu kollat på new girl och ätit morgonmål och lyssnar nu på lite lugn musik. Far säkert imorgon till skolan... OCH JAG HAR HELT MASSA MASSA LÄXOR... skjut mej. 
Jag har ju varit borta nu måndag, tisdag och idag alltså onsdag så dom har ju gjort hur mycket som helst i skolan när jag har varit hemma sjuk. Måste också städa mitt rum som helt seroöst ALDRIG varit såhär råddigt, jag kan inte ens gå i mitt rum för hela golvet är så fullt med kläder och random grejer. Jag kan ta före & efter bilder. Sen sa mamma att jag också skulle gå ut på dagen med vår hund & diskmaskin... 
jag orkar inte. Och Nicke slutar redan 12 idag så han kommer hem då halv ett och då är det inte tyst och lungt.. 
en gammal bild från veckoslutet före alla matcherna, sådär ser jag typ ut men ler inte haha!
Jag har faktiskt börjat gilla mitt hår när det är lockigt ! ☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar