fredag 30 augusti 2013

tudeiiij !

Hej! 
Har gjort två inlägg idag redan men ingen text så nu så ska jag snart och sova men jah tänkte snabbt berätta kort om dagen!
Jag hade skoldag från 8.15-14.30 och jag fick (köpte) ett skåp till mig, är sjukt glad att det ennu fanns kvar några skåp! Sen hade jag engelska, tutor (tillval ☺),finska och sen borde jag ha haft geografi men vi hade skolfotbolls träning! For en sväng till minea efter skolan och talade och kollade lite yt videos! Hade fotbollsträning kl.16.45-18 och det var kiva. Här är en bild på några av laget!
Bästa laget nåånsin!
+ JANIIIITAA! ☺❤

Efter träningen cyklade jag hem och så fixade jag lite jessys födispresent och sen middag,dusch och mys! Btw så igår på kvällen så gjorde jessy två franska flätor åt mej och jag hade dom under natten, hela skoldagen ovh tog bort dom genast efter träningen och det var helt sjukt lockigt, men jag älskar det faktiskt. Jag vill hellre ha platt hår men det var jätte fint tyckte jag du kan se bilder på tidigare inlägg + instagram: Mixxiiss
Men nu ska jagnsova för vi ska sjunga upp jessy imrn kl.9. Hon har officielt födelsedag idag men vi firar henne imorgon iställe! Gunatt, puss & kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar