tisdag 13 augusti 2013

Videofyme !!! + text...

JAAG GJORDE VIDEOFYME! följ mig: Michaela? ... jag vet inte riktigt vad jag heter('; 
 
jag gjorde en videoblogg men de kommer nåt error all the damn time !! Ok videon vart ju typ 6 min lång... Kolla gärna på den när den har kommit + fööölj mig ! ❤( ja har tyyp 2 följare... awkward.)

Men nu så ska jag berätta om igår kvällen och idag, jag säger nu före bara att det kommer nu en lång text, just so you know!
Igår på kvällen vid 19 så for jag ut och springa för jag for inte på träningen för att ha typ sn ledig dag men jag kunde ju inte bara sitta hemma och rutna så jag for på länk. Jag sprang 7 km!!!!!!! wtf liksom.... Va har hänt med mig lol, OCH jag sprang inte sakta som en snigel, jag sprang hårt sju kilometer?!?! im so damn proud of myself asåååå! 
När jag kom hem så gjorde jag inte så mycket, somande 22! 
Idag så var jag i skolan från 9-14.45 och vi hade en helt normal dag redan.... alltså va fan? usch!
Först hade vi fotografering och vi får se hur bilderna blev... Sen hade jag finska... Till lunchen åt jag typ paprika haha och sen hade vi engelska! Sista timmen hade jag tillvals gymppa och vi hade fotboll. Kolla  videobloggen så förklarar jag mer! Men kort så var vår gymppa grupp helt hemsk.. Det är jag. Sandra (Ek) och typ 15 killar... Och därifrån så typ "sportar" 10%... Alla typ bara valde bollspel för att dom inte hade nåt annat att välja.. wtf? Om man har bollspel så ska man ju för fan sporta?! Men annars så var gruppen helt sjuuuuuukt rolig, jag har aldrig skratta så mycket på 90 min.. seriöst!☺ 
Hade innebandy tränings match kl.16-19 och den vann vi typ 11-0..? we are the best, hahah OCH JAG GJORDE MÅÅÅL !!!! helt sjukt kiva (jag brukar typ aldrig göra mål)
Men nåja jag har nu ätit, duschat, gjort klart för imorn och nu så siitter jag bara på paddan och bloggar + id!
förlåt för så långt inlägg, ska försöka göra kortare nu efterååt! 
ooobbss: videon laddade klart nuuu så kolla kolla kollaa! ❤ 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar