torsdag 22 augusti 2013

Its not all about the outside, all that matters is on the inside!

hej! 
Just nu så läser jag och ska snart börja sova! Är så jävla trött hela tiden när vi har träning every single day +++ jag hinner inte hem efter skolan så ja kommer oftast hem vid sju på en skoldag.. Döötrött!
Mitt liv varje dag typ: 
1. Jag vaknar tidigt.
2. Far till skolan.
3. Genast efter skolan--> träning i 2halv timme.
4. Hem.
5. Äta, dusch, läxor och sova..
And do it all over again...
Men nåjjaaa men: 
Jag läser blondinbellas (Isabella Löwengrip) "egoboost" bok som är helt jätte bra! Jag kan inte förklara den men hon förklarar sitt liv och ger tips för att få bättre självförtroende! I love it! 
Men nu så ska jag sluta babbla och fortsätta läsa och sen sova! Bloggar imorgon, puss! 
blixt bilder...


haha japp !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar