torsdag 1 augusti 2013

Första augusti !

Heeeeej allihopa ! ♥
Förlåt att jag inte har bloggat sen nu.
Idag så var jag typ halva dagen hos micho! Jag vakna 11 och på morgonen enda fram till typ 15... Då gjorde jag mig klar och så cykla jag till micho! Vi talade & skrattade och hade det jätte kiva, sen vid åtta så for vi till supermarket och så köpte jag en arizona och hon köpte en vitaminwater & vindruvor! Sen så talade vi ennu där lite utanför butiken och sen cyklade jag hem och hon gick hem! Nu så har jag typ ätit lite, fotat, kvälls workout & typ tagit bort mitt smink & borstat tänderna! Jag skall inte ennu och sova men jag ska försöka att börja gå tidigare en ETT och sova, det är ju redan augusti idag och det är bara 11 små dagar kvar och sen börjar skolan...! På ett jätte konsigt sätt så väntar jag att skolan ska börja för att få träfa alla vännerna varje dag, men sen väntar jag inte på tidiga mornarna..USCH! 
obs! jag laddade just ner picasa 3 till datan så det är säkert med det som jag fram över redigerar bilderna med! just so you know! 
Här kommer nu en outfit bild jag just tog, gunatt puss & kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar