lördag 31 augusti 2013

Bilder från "the best day ever"!!!

Hej! 
Kom just hem från vårt lilla hesa besök. Vi startade ju vid tre och kom hem nu vid sex. 
Först så for vi till jumbo och där shoppade vi. Jag kom hem med inga kläder men lote annat som jag behövde, det kommer ett new in inlägg egter att jag har redigerat bilderna och så. När vi var klara med shoppande så körde vi till flyygfälte och STAAARBUUUCKS !!!! Shit va fint det var där & jäkla gott. Först så tog vi alla en dricka och jag tog en Berry refresher men sen när vi var klara och skulle fara så köpte jag ennu en Chocolate chip frappucinio (eller nåt sånt) men utan kaffe cause im still a vhild u know?
Det var seriöst VÄRLDENS GODASTE DRICKA SOM JAG NÅGONSIN HAR DRUCKIT! Mums vad god. Hela min mobil är full med sb. bilder + ego pics med starbucksen! Sen körde vi hem och nu så har jag just fotat allt som jag köpte och ska bara redigera och fixa dom och sen kommer det ett new in inlägg.
Idag var verkligen en av det bästa dagarna in my hole life! Så kolla in senare puss & kram!
btw det var jätte dåligt ljus i sb. så ... & Jag tog inte med kameran in ti jumbo!

ååh va gott! 
när jag hade druckt upp den var der bara is kvar ! ;)
(när jag hade druckit upp halva..)
dom skrev fel men whatever dudes! Alla skriver Michaela sådär....
såååååå god!










2 kommentarer:

  1. va heter denndä röda drickan = eller vaa ska man säga nä man besteller den

    SvaraRadera