onsdag 31 juli 2013



✶ Jag HATAR övernattningar, iallafall att fara till nån övernatten, no offence! 
✶ Jag är galen i subway, jag är så drogad av det att jag önskar ett presentkort till subway till födelsedagen...! 
✶ Jag skulle vilja vara blond. HÅRFÄRGEN!
✶ Jag skulle vilja bli en skådespelare och vara med i en känd film.
✶ Jag har aldrig druckit en starbucks....
✶ Jag älskar att ha på mig svarta leggins, dom är mycket bekvämare än jeans!
✶ Jag har aldrig varit ihop med någon, jag är rädd att vara ihop med nån.
✶Jag älskar potatis
✶ Jag hatar innebandy men endå måste jag spela det.. Jag ÄLSKAR fotboll!
✶ Jag är på instagram vart femte minut.
✶ Jag tycker inte om att se på tv, men älskar att kolla på serier från datan elr paddan. swefilmer!
✶ Jag kan inte ta emot kritik. Jag blir arg och nej usch!
✶ Jag har tre drömmar: Flytta till USA, Macbook & att vara en jätte känd & rik bloggare! 

1 kommentar: