måndag 2 september 2013

2sassy4u

bäst bakgrund! 
i look tired...
peace maaaan ! 
hehe några egos! 


Hej! 
Idag har verkligen varit stressig eller typ "aldrig sitta stilla" dag! Men tränat har jag iallafall idag gjort tillräckligt så det är jag stolt över. 
Hade sovmorgon som var sjukt skönt och behövdes verkligen. Hade fotboll i gymnastiken så det var ju bäst och sen hade vi biologi där vi typ inte gjorde nåt, jag talade med typ linus, topsy & timi hela timmen för jag hade inget att göra + soffi var inte i skolan.... äääää.
Sista timmen så kom soffi tillbaka från röntgen grejen men den timme gjorde vi inte typ nåt så jag, linus & topsy tala & skrattade ungefär öhm hela timmen?☺ Hade också ett litet förhör i matten om bråk men det var jätte lätt. Efter skolan for jag och minea genast till kokon och så hade vi fotbollsträning från 16.30-17.30 sen cykla jag hem. Först så gjorde jag två workouts vilket var sjukt tungt för jag hade ju träning före. Sen åt jag middag, duschade, gjorde läxor och nu så kollar jag på film och dricker varm kakao i sb muggen! ❤
puss & kram! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar