fredag 27 september 2013


♥Heej på er!
Sitter nu i bilen påväg hem från fotbollsmatch! Jag var och spela med damerna som var väldigt coolt + vi vann matchen 3-0 och mitt spel gick endå helt bra, om man tänker att där finns såna som kör bil och är 30 och jag inte ens har fått skobokort ennu... 
Men nåja idag så hade vi en helt normal skoldag och sen efter skolan kom jag genast hem, åt, böt om till fotbollskläder och sen var det match! Nu sitter jag med sandra och hennes pappa i bilen och har fredagsmys med vindruvor och saft haha! Wuhu, sporttiga hälsosamma flickor!:)
Men när jag kommer hem orkar jag säkert inte mer blogga så jag bloggar imorgon puss & kram!


1. På morgonen före skolan!
2. Hehe miro var sneaky och tog en bild på mej på en rast då man fick rita med asvaltkritor, jag och beli skrev "BELI & MICKI ÄR BÄST" haha!:)
3. I bilen till matchen!
4. COUNTDOWN TILL SWIIIDEN 13 DAGAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar