onsdag 25 september 2013

Rekomenderar!


världens godaste mat/lunch! Det är bröd, kyckling och riven ost. Sen typ 5 minuter i ugnen och voila där har man en delicious lunch/middag! 

Men annars så hade jag skoldag från 8.15-14.45, modda, bildkonst, musik och huslig ekonomi vart vi gjorde morotsplättar och trollkräm (typ skum som var ljusröd och smakade röda vinbär!)
Kom hem, gjorde den där utsökta lunchen med jessy och sen fotbollsträning från 17.45-19! Åh fy attan va kallt det var... När vi spelade i slutet så kände jag inte alls mina ben för att det var så kallt... 
Kom sen hem och drack varm kakao och åt ett ägg (haha väldigt sofistikerat asså...) och nu ska jag gå i duschen + bastu! Sen läxor och sen typ sova! puss & kram!☺

2 kommentarer:

  1. kan du nångång skriva hur du laddar musik till din iphone? vill också ladda till min :3 fin blogg!

    SvaraRadera
  2. ja det kan jag göra ! Tack för idén, gör säkert det då på veckoslutet så kolla in då så kommer det ett! kram ♥

    SvaraRadera