torsdag 12 september 2013

Tired ass fuck.

Heej!
Fast jag slutade 11, bara chillade på paddan till klockan tre och sen for på innebandy träning så var jag endå så trött och ville bara sova. Själva träningen gick väl helt okej men den var så jäkla tung och nej fyfan va hemskt det var, när klockan blev fem och inneturen var slut så typ grät jag för jag var så göad att det var slut (sarkasm). Sen hade vi lite nedvärmning ute och sen så vid typ halv sex så var träningen slut. Och då skulle jg för fan cykla hem. Nej nej neeeeej! Och hem är det bara uppförsbacke i typ 4km.. Inte skojigt. Kom sen äntligen hem och gjorde middag åt mej, kyckling, mozzarella, gurka och vindruvor (typ en kycklingsallad utan sallad!) Nu så ska jag hoppa i duschen och sen bara ta det lugnt. Imorgon är jag ledig eller vi ha dagsverket men jag stannar bara hemma och typ städar... Puss & kram!☺

matematik med dom bästa (: Läraren kolla aldrig så jag och soffi + topsy & linus passade på att ta lite egopiics hehe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar