tisdag 17 september 2013

IMORGON SMÄLLER DET! IOS7!!!!!!


IMORGON KOMMER IOS 7!!! 
Jag har ingen aning om vilken tid eller så men det står på apples hemsidor att den 18/9 så kommer det ut! 
För typ en vecka sen så berättade en av mina bra vänner Ida att det skulle komma iOS7 och att hela designen och allt skulle ändras, hon visade fullt med bilder och jag blev helt chockad men ÖVERLYCKLIG! Några ogillar det nya utseendet men i love it !! Jag är så taggad, hoppas att der kommer genast imorgon på morgonen så att jag genast kan börja stalka min "nya" telefon! 
Vad tycker ni om det här med iOS 7? 
    Jag är iallafall helt kär i den nya designen, den är mer fresh och vit (vilket jag älskar)! 
Men nu så ska jag gå och sova och så kanske den finns att uppdatera imorgon på mlorgonen.
- Alltså gud jag låter som ett litet barn den 23 december... 
men hejdå på er, puss & kram!☺


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar