söndag 15 september 2013

Gårdagen och dagens planer!

Oj förlåt för inget uppdaterande igår, ska försöka berätta kort om dagen nu och va som är dagens planer. 
Igår vaknade jag 10, for till soffi elva och var där till typ tre då jag cyklade hem. Åt lite lunch och tog det lugnt och for sen på fotbollsmatch klockan sex. Den förlorade vi tyvärr 2-1 (eller så var de 3-1, jag är inte säker) och sen kom jag hem, åt middag, duschade och sen så på kvällen kollade vi på charlies änglar + jag och jessy kollade lite shopping ställen i swiiiden. Countdown, 25 dagar! 
Sen somnade jag vid halv ett och vaknade idag vid 9. Läste bloggar och lyssnade på musik till elva då mamma kom och väckte mig. Åt morgonmål och nu så ska jag börja göra mig klar för vi ska på min kusins konfirmation om några timmar (hatar sånt, det är så tråkigt och awkward när man inte typ känner mån av deras släkt...). Vet inte när det tar slut men iaf så kommer vi säkert hem vid 16-17? Och så ska vi laga hemlagad pizza!! Mums mums! Mera vet jag inte så jap, puss & kram!
dagens morgonmål.
igår före matchen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar