lördag 7 september 2013

I don't dress up for anyone but me!

dagen härtills:
Vaknade 10 och ät morgonmål och sen så for jag och dälja jultidningar. Kom hem vid 12 och cykla sen till supermarket för dom hade lösgodis för 5,90€/kg, så jag köpte godis. Kom sen hem, åt lunch, fotade & bloggade lite och sen somna jag.. Vaknade upp 2h senare hehe, så nu är jag iallafall inte trött! Sen så räknade jag lite hur mycket jag hade sålt för i jultidningarna (alltså jag säljer av alla tre) och det var runt 250€ i alla, inte alls tilltäckligt!!! Men jag har ennu många kompisar som ville köpa + familjen och så skulle mamma ta med till hennes jobb dom på måndag så där kanske nån köper! Hoppas hoppas hoppas, jag väljer endå säkert typ bara pengar för jag är helt pank! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar