fredag 6 september 2013

Wake me up when its all over.

Hej!
Idag så var jag i skolan från 8.15-14.30. Först hade vi engelska, sen tillval och tutor. Vi hade typnsådär skattjakt för de nya sjuorna + en dans i slutet. Det var helt jätte kiva men ganska misslyckat nog, i ga detaljer.. Sen hade vi finska och till sist geografi. Sen kom jag genast hem för jag var så trött och så. Gick ut med Nanna och sen så har jag sålt jultidningar i nästan hela kvällen. Fyra personer köpte så det är väl värt det efter att ha cyklat runt i Borgå i 3h... Sen åt vi middag, spelade fifa street med lillbrorsan och nu så kollar jag på dance moms och snapchattar med Manna:) . Har inga bilder igen... men nåja ha en kiva fredag, puss & kram!
åååh så jag saknar sommaren och att ha sommarkläder ..!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar