söndag 8 september 2013

A beaufiful sky and a fog.

redigerad! 

//inte exakt proffsiga bilder men sådär såg himlen ut ikväll!

Gokväll (:
Idag så har jag haft mina myskläder på mej hela dan, mina nya mörk rosa collagebyxor som jag fick av mamma här en dag i veckan + en svart vanlig topp!
Har inte fått sålt så mycket det här veckoslutet men men... Jag för överleva! En av nickes kompis familj köpte btw också av mig. Det här året tar jag säkert nog bara pengar, och nån premie!
 Ja men alltså när jag hämtade j.t från nickes kompis då så var det så fin himel så jag for ute och fota lite (väldigt dålig kvalité, skulle så vilja ha en ny kamera ( Canon EOS 600D ) men den är så dyr...) bilderna blev nu sådär men annars så var det helt jätte fin himmel! 
När jag kom hem så hade pappa gjort välling så vi åt alla det och sen gick jag i duschen + bastu. Efter det så gjorde jag lite workouts och nu så sitter jag bara på min säng och lyssnar på musik och läser bloggar. Imorgon så är det sovmorgon, SKÖNT! puss & kram ❤



2 kommentarer:

  1. SJUKT FINA BILDER!! Du är verkligen en av mina favvo bloggare! :D

    SvaraRadera
  2. oi tack massor ! puss på dej!:)

    SvaraRadera