söndag 29 september 2013

one direction mobil ♥

Hej alla fina läsaren!
Har nyss varit i bastun och känner mej väldigt fresh nu framför datorn. Har idag slappat typ hela dagen men så hade jag en fotbollsmatch på kvällen och den vann vi 3-0. Näst sista matchen tillsammans med -99... Vi har ennu nästa lördag match och sen så är seriematcherna spelade och då splittras -99 : ( usch nej alltså vi har världens bästa laganda och nej fyfan jag vill inte byta lag! För jag, Minea, Sandra och Lotta byter lag ti dom äldre, dom heter B-18. Men där spelar -98 & -97 + nu några -99! Men alla andra som nu är i -99 så stannar som dom är men dom får vi tränare, vet inte vem. Nån har sagt att det blir nån italienare :o Men det är ju inte my bussiness för jag spelar ju inte där mer tyvärr nog...! Men nåja jag ska försöka hålla mej positiv med det att byta, bättre lag, bättre träningar och hårdare matcher.
MEN JAG KOMMER ATT SAKNA ATT SPELA MED VÅRT -99 LAG ALLA TILLSAMMANS!!! :'(
här är några bilder på min mobil + favorit onedii låtar atm.


shit va bra färgkvalité på bilderna närjag redigerade dom!!loveem' ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar