torsdag 5 september 2013

Texttexttexttexttext!

Heej ! 
Jag började alltså 9.15 idag för vi hade ju sportsdag. Vi började i kokon och där så delade dom först in oss i lag.. Jätte ojämna lag, mitt lag fölora alla matcher... Vi har åtta lag så sju matcher blir de väl då? Men annars var hela grejen nog jätte jätte kiva! Sen kl.12 så kom vi tillbaka till skolan, åt lunch och sen hade vi ennu lite "teknik träning" eller vi typ nickade till varandra och det var jätte roligt, vår grupp där det var typ jag, Sandra o killar så var det mer skratt för vi var så usla på det haha! 
Sen slutade vi 13 och så for jag hem, sökte posten och vet ni vad JULTIDNINGARNA HAR KOMMIT! Jag säljer typ varje år och det är jätte kul + förra året fick jag runt 200€ + 4 premier!! Så jag tänker sälja helt fullt och så blir jag rik hehe! Hade innebandy träning från 15.30-18 och sen efter det så gick jag runt i typ hela vårt område här jag bor och sålde jultidningar!! Fem stycken har redan köpt så det är ju bra! Men nu så ska jag börja sova, imorgon är det fredag!!!! TGIF, puss & kram!❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar