tisdag 24 september 2013

Vanlig tisdag!

Hej! 
Hektisk tisdag har det varit idag.. 
Jag hade första lektionen matteprov och det var helt jätte kort och jag kunde nästan alla. Sen hade vi finska, engelska och sista timmen tillval, bollspel. I gymppan så hade vi racket sporter och vi spelade tennis, badmington, squash och pingis. Det var jätte skojigt verkligen!
Sen så kom jag hem, åt och gjorde mej klar och sen var det innebandy träningar. Dom slutade vid sju. Och där fick vi beta att vi inte har träning på onsdag eller på torsdag så det är skönt! Men ja back to business. Jag kom hem, åt, duschade, städade rummet och hade lite face time med soffi och nu så är jag alldeles trött så jag tar och lägger mej, godnatt puss & kram!☺ 
ps: Tutor kläderna kom igår och pappa gav pengar åt mej så jag får dom imorgon! 
har inga bilder så det kommer från sommaren ..:) 
SAKNAR ER SÅ JÄKLA MYCKET! bästa kusiner ❤ 
ååh ni är bäst!
sista kvällen :'( 
ohshit. en bild från julafton 2012!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar