lördag 28 september 2013

Hur jag laddar ner musik till min mobil!

Hej!
Det var någon som hade kommentera och frågat om jag kunde göra ett inlägg på hur jag laddar ner musik.
: JA DET KAN JAG!
Det var ganska svårt och bilderna blev inte så bra för jag fotade inte me kameran för det blev sååå dålig kvalité...


 först går du då på internet/chrome/safari och skriver in : LATAA YOUTUBE
Sen skriver du in på den där text raden  vilken sång du vill ladda ner, du ser på bilden.

sen kommer du hit och då väljer du nån av dom, jag tog den i mitten som är audio.

Och då kommer du hit. Sedan väljer du på laatu /kvalite): 360p eller det är väl ingen skillnad.
och på valitse muoto: MP3
Och så laddar du ner den.
Då sparas sången i biboteket.

Och sen så om ni inte har itunes på er dator så ladda ner det HÄR.
Sedan så ska du hålla ner låten och dra den till itunes, det är ganska komplicerat...
Sedan så brukar jag allid lägga alla låtar som jag laddat ner den gången i en spellista, den här gången heter den : nyaste!♥

där kan du se lite vad jag laddade ner denna gång!

Sedan trycker jag på IPHONE knappen som finns i högra hörnet och då kommer jag hit (det står säkert din mobils namn? på min data står det iallafall iphone. MEN sen när du nu kommer hit så far du på spellistor och markerar den som du nyss gjorde! Du kan också markera artister. Sen så klickar du bara på knappen i högra hörnet, där det står synkronisera eller utgå!
OIJ DET JAG GLÖMDE SÄGA VAR ATT DU MÅSTE ANSLUTA MOBILEN TILL DATORN MED EN SLADD! JAG HAR IPHONENS LADDNINSSLADD, du pluggar in ena sidan i datorn och andra i mobilen!
Hoppas att nån av er fattade nåt... Jag kan nog göra en video på hur jag laddar ner musik om ni vill? KOMMENTERA♥ puss & kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar