torsdag 26 september 2013

DATORN ÄR TILLBAKA!

Aah! Äntligen är datorn tillbaka från servicen. Den har varit och fixas för tangentbordet var helt konstigt och knappen också! Men nu är den helt perfekt! Nu kan jag bloga via datan, redigera bilder, ladda ner musik, kolla filmer via swefilmer och läsa bloggar på en större skärm. Åh vad jag har saknat den!!
Men nåja idag så hade jag en helt vanlig skoldag från 8.15-14.30, efter skolan till donkken med soffi och sen till henne. Var sen hos soffi från typ fyra till åtta. Alltså jag kom ganska nyss hem! Imorgon är det äntligen fredag och sen veckoslut! Jag har imorgon en damernas match tror jag och sen på söndag seriematch. Blir säkert också en massa plugganden på finska för jag har finska prov på tisdag och jag är ur usel på finska så...
Men nu ska jag ta och göra lite kvällsmål åt mej och sen kolla tv! puss & kram!!:>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar