lördag 28 september 2013

MIN ONE DIRECTION HISTORIA


HAPPYHAPPYHAPPY

Hej allihopa! 
Alltså det här är den stora nyheten. JAG SKA PÅ ONE DIRECTIONS KONSERT TILL SVERIGE! FRIENDS ARENA DEN 13/6/14 MED JESSI & ANNIE!! 
Jag gjorde en video på videofyme där jag förklarade hela grejen jag heter: Mickiiss typ!
Men det var alltså såhär:
Igår när jag var påväg på fotbollsmatch så sa minea att imorgon säljer dom biljetter till onediis konsert och jag blev genast helt exited, i have to go to the consert!!
 Och nät jag kom hem från matchen så frågade jag om vi kunde fara till sverige och se one direction och mamma & pappa tyckte att det var en jätte bra idé så jag textade annie på fb och hon sade att det passade perfekt!!! Dom beställde biljetterna, 3 stycken! Och idag typ kl.12 så textade Annie: " VI FICK BILJETTER!!! " OMG ALLTSÅ JAG FICK NÅN CHOCKATTACK! JAG HOPPADE RUNT I HUSET OCH RINGDE ÅT ALLA OCH SADE DET! SHIT VA GLAD! 
And thats my story ☺ Nåja men sen efter det så typ lyssnade jag på 1D låtar för jag vet typ 5/20... Men nu vet jag en massa! 
Sen var jag ute med nanna i en timma och efter det så for jag och jessy och fota. Kom just hem och så skulle jag överföra bilderna men när jag hade markera alla och skulle trycka på överför alla men så tryckte jag imisstag på radera markerade !!! Det blev så fina bilder o nu e dom gone by the vind... Men några semi bra bilder blev kvar så ja... Där är ena! GLADA JAG! Har två outfit bilder så dom kommer i ett annat inlägg! puss & kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar